сряда, 15 април 2015 г.

СВИНСКИ РЕБЪРЦА С МЕД, КИСЕЛО МЛЯКО И СОЕВ СОС


ВКУСНИТЕ РЕБЪРЦА НА АНИ С МЕД, КИСЕЛО МЛЯКО И СОЕВ СОС





         Както по-рано обещах в сега ще опиша другата част от вечерята, а именно вкусните ребърца, които направи Ани. И те станаха наистина уникални, сякаш да опровергаем мита, че маринатата винаги трябва да престоява някакво време 6-12-24часа и т.н.След като аз се бях заел да до овкусявам салатата с авокадо, манго и краставички, Ани направо беше в своя вихър.            Имахме чудесни не замразени, свежи ребърца, които бяха нарязани. Тя ги постави в една голяма купа и започна да вади съставките за маринатата, която беше измислила.... Кисело мляко, соев сос, сол. Не след дълго ме побутна за да отвори един от шкафовете и взе бурканче с мед. На мен толкова ми трябваше за да събуди у мен любопитството какво точно е замислила.         Аз естествено не се сдържах и я попитах, но тя ми прати една въздушна целувка, с което по скоро ми казваше “ще видиш когато стане”.
Тъй като меда беше домашен и захаросан, тя колкото и трудно да беше загребна с една малка лъжичка няколко пъти,  и сложи твърдия мед в една средно голяма чаша за кафе. Много хора заклеймяват използването на микровълнови печки, но всички имат в кухните си и ги ползват ако не за друго за разтопяване на масло, мед и други подобни неща необходими при приготвянето. След като меда се бе разтопил хубаво, тя ги заля с него, след което ги о вкуси и с киселото мляко и соевия сос. Попитах я шеговито дали ги приготвя за утре, но погледа който срещнах беше смразяващ :)
       Продължих да наблюдавам докато и последното ребърце с кокалче не беше намазано и о вкусено, след което Ани пусна скарата... Изчака както си му е редът когато се пече на електрическа скара, термостатът да покаже, че е достигната температурата подходяща за печене и ги подреди внимателно върху плочата и ребрата на скарата.... Разнесе се чудесен аромат. Не след дълго се чу и лекото цвърчене и Ани ги обърна бързо.
        Не след дълго вече бяхме на масата и се наслаждавахме на комбинацията от вкусове, и Ани ми доказа, че не винаги е задължително мариноването да продължава цяла вечност, а самите ребърца бяха станали адски сочни и нямаха нужда от никакви допълнителни сосчета...
             Не мисля, че има нужда да описвам продуктите за тези ребърца, но все пак за да спазим линията ще го направя: 
количеството ребърца е по Ваш избор, кисело мляко, мед и соев сос. Големината на приготвената марината зависи от количеството ребра и не на последно място всеки може да добави каквито желае още подправки и напитки :)


Свински-ребърца-с-мед-Pork-ribs-with-honey












Няма коментари:

Публикуване на коментар