неделя, 21 юни 2015 г.

ГЛАЗИРАНИ ПИЛЕШКИ КРИЛЦА

Глазирани пилешки крилца


Здравейте отново! J И тази рецепта отново ни хрумна съвсем случайно,както и всички останали до сега. Един ден докато бях на работа и си говорех с колегите обедно, ненадейно ми се приядоха пилешки крилца. Може би бях провокиран от техния обяд, а именно пилешки крилца , панирани от една от веригите за  бързо хранене. Аз лично не исках нашите да бъдат пържени и реших да прибегна до друг начин на приготвяне.
И така речено сторено. С Ани след работа се отправихме към един от хипер маркетите за да се сдобием с необходимите продукти.  Аз старателно бях прегледал рецептите, които употребяваме и грижливо отбелязал продуктите. Рецептата, на която се бях спрял, беше “глазирани пилешки крилца”. Принципно не съм отявлен футболен фен, но същата вечер предстоеше важен футболен мач, та с Ани с насмешка си казахме “каква по хубава вечеря за футболна среща!” и дори си взехме бира, за да има с какво да преглъщаме.
Прибрахме се и се заехме с приготовления за вечерята. В подходящ съд (купа),  започнахме да прибавяме една по една съставките. Първо сложихме кетчупа, след това захарта, сос Уочестър, оцет, сол и подправките. Сега дойде и и най-неприятно момент от всички съпътстващи тази рецепта моменти.На мен винаги ми е било неприятно бъркането на ръка, особено когато има захар, която трябва да се разтвори хубаво. Т.К. в нашето домакинство имаме човек страдащ от диабет, болест смятана за една от най-коварните на нашето време, ние използваме фруктова захар.
Според мен тя по нищо не отстъпва като вкусови качества на обикновената кристална, а само по цената. Мнозина от Вас сега сигурно ще си кажат “Да ама и в кетчупа има захар”, да така е, но където и както можем променяме рецептите, за да пазим до колкото е възможно близките си.
След като бяхме готови със сос-а, отделихме ½ от него в друг съд. В останалата част потопихме крилцата. Ние употребихме и горните и долните части от тях, просто ги разделихме. След като и последното крилце беше вече в купата , отгоре и поставихме едно прозрачно кухненско фолио и ги изпратихме в хладилника, за да поемат от сос-а за поне още 30 мин. Ние ги поставихме за около час. След като бяхме свършили малко от другата домакинска работа, която ни очакваше, бяхме готови да пристъпим към същинското приготвяне на крилцата. Пуснахме фурната на 200 градуса с обдухване. В една леко намазнена тава поставихме крилцата, а отгоре им  прибавихме соса, който остана в купата с маринатата. Покрихме с фолио тавата, намалихме фурната на 180 градуса и ги поставихме във фурната. Пекохме около 30-35 минути, след което отстранихме фолиото. Оставихме така за още 5 минути да се запекат. Поднесохме крилцата украсени със сусам и каничка със соса,  който по-рано бяхме заделили.
Опитайте тази рецепта и наистина няма да съжалявате!

Нeобходимите продукти от рецептата:

1. Пилешки крилца около 700 грама;
2. 1ч.ч. захар /кафява или фруктова/
3. сос Уорчестър 2 с.л.
4. оцет 2 с.л.
5. сол на вкус
6. черен пипер смлян
7. кетчуп 1ч.ч.



Бон апети! J

Глазирани-пилешки-крилца-Glazed-chicken-wings



Глазирани-пилешки-крилца-Glazed-chicken-wings





Няма коментари:

Публикуване на коментар